MY DAY

Idag har jag jobbat, vilket jag hade gjort hela veckan. Men idag så hade jag tandläkartid innan jag börjar jobba men virrig som jag är så hade jag glömt bort det helt och hållet. Så jag hade suttit klockan på 7, znoosade nån minut innan jag kom på att jag hade tid hos tandläkaren 07:15. Drog på mig det första jag såg, borstade tänderna och cyklade som en dåre till tandläkaren. Dom spände tandställningen och det gick förvånansvärt fort så jag var till och med på jobbet 10 minuter innan jag började och käkade frulle. Idag har det flytit på som attans på jobbet, dagen har gått jätte fort och jag har liksom vant mig och vet vad som ska göras och kan göras och det är så trevligt att lära känna alla och prata hela dagarna, det brukar jag inte göra annars. Jag är nog en ganska blyg person ändå, fast nääää.. När jag kom hem så chillade jag en stund och sedan blev det matlagning tillsammans med mannen i mitt liv. Nu blir det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0