ETT ÅR MED KÄRLEKEN


Idag är det ett år sedan jag och Filip blev tillsammans. Just nu är jag i Mallorca och kommer inte kunna spendera denna dag med min älskling men när jag kommer hem så ska vi fira. Men nu tänkte berätta lite om hur vi träffades och hur viktig han är för mig.

Jag och Filip "träffades" första gången när vi var 11 år på Habbo, haha jag vet att det är jätte löjligt. Eftersom att båda bodde i Gävle och vi tyckte att det var lite "coolt" så addade Filip mig på msn, vi chattade kanske tre gånger sen var det inget mer med det. När jag gick i sjuan så stängdes Nynäs skolan ner. Vi var ett stort gäng som bytte till Stigslunds skola så vi fick en egen klass, och då fick vi även veta att en "ny" kille skulle börja i vår klass, det var många som redan kände honom eftersom att dom bodde i samma område. Första gången jag såg Filip i skolan så föll jag direkt för honom, och det var jag inte ensam om... Eftersom att jag hade honom på msn så valde jag att samla mod och chatta lite med honom, men utan några framsteg. Inget hände under hela åttan. I nian hade jag tappat intresset helt och hållet då jag hade hört att han var förtjust i en annan tjej. Jag blev då tillsammans med Andreas. Om jag ska vara ärlig så var jag aldrig riktigt kär i Andreas. Under denna tid så tjafsade jag och Filip en hel del och ett tag tålde jag inte ens honom trotts att han var så himla attraktiv. När det tog slut mellan mig och Andreas hösten 2010 så skrev Filip till mig och frågade varför det tog slut och visade intresse, men eftersom att jag var ganska nere så tänkte jag inte på det mer. När jag sedan fyllde 17 så skickade Filip iväg ett grattis sms till mig och efter det så smsade vi varje dag och sen dejta vi i ungefär en månad innan vi valde att bli tillsammans officielt. Filip har även berättat att han var "kär" i mig under vårt sista år i högstadiet men att han inte vågade säga något eftersom att jag hade pojkvän. Kanske var det lite hatkärlek mellan oss redan då. Men för mig var det ändå kärlek vid första ögonkastet, jag skulle göra vad som helst för honom redan då.


Varje gång jag ser Filip le så smälter jag. Han kan verkligen komma undan allt med det där leendet. Han är charmig, omtänksam, rolig, romantisk, intelligent, gullig och oerhört snygg. Vad han än gör, även om det är första gången han gör det så är han så himla duktig och vill göra sitt bästa och lära sig mer, det gör mig så stolt. Jag är stolt över att vara Filips flickvän. När jag inte är med Filip så blir jag deprimerad. Han är min egna drog. Hans närhet fulländar mig. Han är en sån kille som får en att känna sig som "the only girl in the world". När han berättar för mig hur vacker han tycker att jag är och hur söt och rolig jag är. Det finns inte en dag då Filip påminner mig om hur glad jag gör honom och hur mycket han älskar mig. Jag känner mig oerhört trygg och jag är otroligt tacksam att jag får dela mitt liv med en sån fantastisk människa. Jag älskar dig Filip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0