Mitt 2011

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
- Det gjorde jag absolut. Både saker som jag är stolt över men även saker som jag inte alls är stolt över. Jag kan ju börja att berätta om de dåliga sakerna: jag t.ex. rökte min första cigarett 2011 vilket jag ångrar extremt, jag lät mig själv bli utnyttjad på alla sätt och vis, mitt självförtroende sänktes, jag förlorade många nära vänner osv. Men de sakerna jag är stolt över är att jag började dejta, jag började ta större ansvar, jag lärde känna nya människor, jag släppte loss och levde som en partyqueen i början av 2011. Och det bästa utav allt, jag blev KÄR.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 17 mars, då min älskade farfar reste till himlen.19 maj, då jag och filip gick på våran första dejt och 1 juni då vi bestämde att det var vi två som gällde härdanefter.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag har varit väldigt förkyld i år men det har inte varit något allvarligt och skadar mig gör jag hela tiden, fast det blir aldrig några allvarligare skador och det tackar man för.

Bästa köpet?
- HELT KLART MINA JEFFREYS <33333333333

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Min otroligt omtänksamma, snälla, snygga, fina, söta, sexiga, gulliga, busiga, roliga pojkvän. Han har fulländat mig helt och hållet. Jag mår så himla bra när jag är med honom. Den bästa känslan är fan när

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Raise Your Weapon, Strobe, Party Rock Anthem, Only Girl, Mr Saxobeat, Who's That Chick, Someone Like You, Pumped up Kicks, Sexy and I Know It, Moves Like Jagger, Judas, Fest i hela huset, Om sanningen ska fram, Shy Ronnie, Fest hos mange, Mange bjuder, All My People, Love You Like A Lovesong, Loca People, Fade Into Darkness, Tu Cuerpo, Blow, First Of The Year, Malo, Detsamma, Morgonen efter, Titanium m.m.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Umgåtts med de vänner som jag inte har haft tid att umgås med, jag ångrar verkligen att jag inte la ner mer tid för mina vänner. Och så önskar jag att jag hade PLUGGAT mer för jag ligger efter något otroligt mycket i skolan. STRESS.

Vilken kändis var du mest sugen på?
- Johnny Depp, Justin Bieber och Cimon Lundberg

Favoritprogram?
- Gossip girl, Glee, Vampire Diaries och Two and a half men

Största musikaliska upptäckten?
- Ben Howard, Lucy Schwartz, Newkid och Lilla Sällskapet

Bästa boken du läste?
- Kommer inte på någon just nu

Något du önskade dig men inte fick?
- En ny systemkamera, men icke sa nicke.

Vad fick dig att må bra?
- Oj, vilken svår fråga. Jag mådde jätte bra när jag tränade som mest, då var mitt självförtroende på topp. Personer som gav mig komplimanger eller fick mig att skratta. 

Vem saknade du?
- Jag har verkligen saknat flera stycken av de jag brukade umgås med speciellt två stycken som alltid har stått mig nära och som jag alltid har haft roligt med, Mina och Scarlett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0