Jan. 17, 2012

1. Hur gammal är du om 5 år? 1915 dagar äldre än vad jag är nu. 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Filip, Linnea, Lina och Maja
3. Hur lång är du? 166 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Drive.
5. Vem ringde du senast? Pappa.
6. Vem ringde dig senast? Filip.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "????"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Gröna.
12. När vaknade du idag? 07.20.
13. Vilken är din favoritjulsång? Tänd ett ljus
14. Vilken är din favoritplats? Något soligt land kanske.
15. Vilken plats föredrar du minst? -
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bor förhoppningsvis i ett hus tillsammans med filip som då kommer vara min man och har två barn.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker, och det skrämmer mig fortfarande.
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? När en kines sa att Filip var snykk.
19. Hur stor är din säng? 160. Räcker gott och väl för två.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda två.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? UTAN KLÄDER! Fast med trosor naturligtvis.
22. Hur många kuddar har du i din säng? 8 stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Vilka städer har du bott i? Forsbacka och Gävle.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, helt klart.
26. Är du social? Jag är oftast osocial men det försöker jag att ändra på, det är mycket roligare att vara social.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's maaaaaaaaan.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Jag har ingen direkt favorit men allt sött är ju typ gott, haha.
29. Tycker du om kinamat? YAAMAN!
30. Tycker du om kaffe? Svart ska de va!
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover helst på rygg.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa/kela? JA JAG ÄLSKART!
35. Är du en beroendemänniska? Ja, det är väll alla?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, en gammal klasskompis.
37. Vill du ha barn? Ja, fast jag är dock lite rädd för att föda dom, vill ju liksom inte gå sönder.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Spanska & Bulgariska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller basängen? Jag tycker det är lite läskigt med hav men  jag skulle nog säga båda.
41. Vad spenderar du mest pengar på? Mat och kläder.
42. Äger du dyrbara smycken? Nej det tror jag inte.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Gossip girl, 2½ men m.m .
44. Kan du rulla med tungan? I think sooooo.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns många, älskar verkligen folk som får mig att skratta!
46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? Den orginala Iphone ringsignalen
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror att mamma har sparat dom, men jag kan ha fel.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Tyget i Filips jacka.
50. Flirtar du mycket? Nej, jag har ju min man här breve mä'.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, är till och med för ung för att ta körtkort.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, har som sagt inget körkort ens.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Minns inte, fast det var längesen.
54. Läser du någon dagstidning? Nej.
55. Prenumererar du på någon tidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vakna med the voice.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? De dagar jag är ledig.
59. När var du senast i kyrkan? På farfars begravning, går aldrig i kyrkan i vanliga fall.
60. Är du lycklig? Ja, eller jag har varit deprimerad den senaste tiden. Kommer jag i form och gör mina skoluppgifter i tid och får umgås med min man så blir jag till världens lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0