TRERÄTTERS




Förrätt - rostad bröd med hemmagjord vitlökssmör och ruccola, Varmrätt - Marinerad fläskfilé med potatisgratäng och hemmagjord kantarellsås och ruccola, Efterrätt - Vit chokladmousse med varmahallon.

Kände mig extra duktig idag, har hjälpt mamma att ta undan granen, tvättat i tvättstugan (SJÄLV!), hjälpt till at möblera om i vardagsrummet, diskat och lagat trerätters middag till 6 pers!!!! (med hjälp av syster). Fast det var endast jag och Filip som fick sitta i köket där jag hade dukat så fint och romantiskt och både jag och Filip var PROPPMÄTTA och belåtna efteråt. Vi hann dock inte vara med varandra så länge, (vilket suuuuuuuuger häst balle) men imorgon så kommer han tillbaka och sover (som vanligt)

Så detta är även min ursäkt för att jag inte har gjort någon sammanfattning av mitt 2011 som jag sa igår att jag skulle göra, men jag hann liksom inte så jag får helt enkelt göra det imorgon för nu är jag alldeles för trött, fred ut mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Annie

härligt gott :)

2012-01-09 @ 20:26:12
URL: http://anniemariaa.blogg.se/
Postat av: lulz

ser ut som maskrosblad XD

2012-01-17 @ 16:52:09
URL: http://lifeofamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0