FULLT ÖS, MEDVETSLÖS!

Mitt nya schema är fullspäckat. Jag börjar skolan runt 8 och slutar lite några minuter innan 5 varje dag, när jag kommer hem från skolan så är jag skitatrött och så måste jag ha tid att plugga för att annars så halkar jag efter mer än vad jag redan har gjort och sen ska jag hinna träna på det. Lättare sagt än gjort! Och just nu har jag även praktik, dock är det lite bättre tider där, 10:00-18:00 så det känns ju bra men det är samtidigt slitsamt att jobba i butik och bära saker, men jag trivs hur bra som helst på min praktikplats men tråkigt nog så har jag bara tre dagar kvar där. But anyway.... Imorgon ska jag hinna städa mitt rum, hälsa på farmor, duscha, plugga, VILA och sen blir man bjuden på middag på kvällen, jag kan lova att jag inte kommer hinna med allt. Men nu kanske ni förstår varför jag inte hinner med att blogga, förstår inte hur alla andra hinner med. Jag kan absolut inte hantera stress. Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0