OKEJ OKEJ

Jag har svårt för att följa scheman, igår stod både träning och plugg på schemat men jag gjorde inget av dom! Istället så härjade jag runt med Mina i butiker och sen så pysslade vi, har även pysslat nu på morgon. Funderar på om jag ska träna idag eller om jag ska plugga, för jag kommer absolut inte göra båda två. Varför har jag alltid så svårt att bestämma mig för något? Det är ju för fan tragiskt att man ska behöva ha en sån sjuk beslutsångest. Kan man inte typ anlita någon som kan göra alla beslut åt en? Det skulle jag behöva iallafall, men det skulle vara svårt att ge personen lön eftersom att jag inte själv har något jobb, eller får någon lön. Skjut mig i skallen vad svårt livet ska vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0