Alla hjärtans dag




Idag gick jag upp tidigt och duschade, stekte pannkakor och myste med prinsen. Snart ska jag iväg till skolan, har bara en lektion idag vilket känns underbart eftersom att det är alla hjärtans dag. Ikväll så ska jag och prinsen ut och äta tre-rätters och sen så blir det bio. Det ska bli så himla romantiskt och kul, är jag knäpp om jag tror att det här förhållandet kommer hålla FÖREVIGT? Kanske det.. Men jag är ändå en hopplös romantiker. Jag har även gjort mig extra fin idag, satsade på lite annorlundare lockar än vad jag brukar ha, likxom lite tröttare lockar så det ser lite vardagligare ut och jag är faktiskt riktigt nöjd med reslutatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0