Tell me you love me

 




Sitter just nu i skolan påklädd, inte i sängen naken som bilden ovan. Har fått klart en uppgift idag, känns underbart dock tror jag inte att jag hinner med så mycket mer idag. Igår var jag ju som sagt på bio, Breaking Dawn Part 2 och filmen var fantastisk. Jag både skratta och grät. Fint slut, dock hade jag velat att det skulle komma iallafall en till film då man får se hur Renesmee och Jacobs realation blir och så. Det enda negativa med filmen var att bebisen såg alldeles för animerad ut men över det hela så var filmen superbra. Jag har inte läst böckerna men har hört att dom ska vara mycket bättre än filmerna. Så eftersom att jag tycker filmerna är så bra vill jag inte förstöra det genom att läsa böckerna. Det där lät kanske lite konstigt? Men iallafall... Jag gråter bara jag tänker på Bellas och Edwards kärlek, den är så otrolig maktfull, finner inte några ord för det. Äkta kärlek kanske. Ja, jag vet att jag är en hopplösromantiker, what to do, what to do..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0