plugga plugga plugga

Som ni säkert redan vet ligger jag efter i skolan. Men det går frammåt.. nu.. Men det betyder att jag inte har haft tid för något annat, liksom roliga aktiviteter, träna och träffa mina vänner. Den här veckan har jag inte ens träffat min pojkvän, eller ska jag säga fästman? Haha, vad fjantigt. Lilla fästmannen min. Det känns iallafall bättre nu, har fortfarande sjukt mycket kvar och hela nästa vecka består av endast plugg, seminarium, prov och sånt tråk. Jag är så sjukt stressad. Det är omöjligt för mig att försöka få bort dessa "röda-uppgifter" innan jul men jag kan ju faktiskt försöka ta bort de som faktiskt går att få bort... Japp japp, så där har ni anledningen till att jag inte har haft tid för bloggen, eller något annat för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0