Frusen måndag

I måndags var jag ute och gick med Annie i Boulognern, det var klarblå himmel och solen sken. Dock var jag så jävla dum i huvudet att jag gick ut i endast träningsleggings på benen i minus 20 grader, mina ben vart så frusna att dom domna bort och det liksom stack till i benen, typ som om någon skulle sticka någon med flera nålar och spikar samtidigt. Det blev inte någon lång promenad då Annie förstod att jag led. När vi kom hem till Annie så tog jag av mig mina träningsleggings och som jag trodde var mina ben helt sprängröda. Jag hade som sagt ingen känsel då men när jag hade värmt mig under en filt ett tag så började mina röda ben få vita stora prickar. Läskigt var det. Men är man dum så är man. Nu har jag iallafall känseln kvar i benen. Och förresten! Det var ju så förbaskat fint i Boulognern, men då skulle ju självklart min mobil dö utav sköldskador........ Syrran fick iallafall några bilder får hoppas hon lägger upp bilderna på bloggen så att jag kan drömma mig tillbaka. Verkar ju för tusan inte bli nå så fint väder på ett tag då det redan nu är minus tre grader. Hoppas inte snön smälter bort! Jag hatar verkligen slask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0