100 gånger bättre




Idag skulle det kännas hundra gånger bättre att ligga kvar i sängen än att sitta här, i skolan i en rätt så obekväm soffa. Kanske tog gårdagens julbak upp alla mina krafter. Jag är fruktansvärt trött idag iallafall. Mina ögon hänger, mina ögonlock är för tunga för att hållas uppe. Jag pinar mig igenom denna skoldag. Jag har förmodligen sovit dåligt, orkar inte ens tänka efter.
Under psykologi lektionen kom jag på att jag kanske har panikångest. Jag har ju alltid ångest, och alla dessa symtom stämmer in så bra på mig. Och nu blev det lite för personligt igen...
Ikväll ska jag äntligen få se Breaking Dawn part 2, jag som bestämt skulle se den på premiären men icke sa nicke. Jag har haft så mycket att göra att jag knappt har tänkt på det. Är väldigt förväntansfull. BTW, jag har söta julgardiner i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0