Två tänder färre i munnen


Hejhopp! I måndags så drog jag alltså ut en tand och allt gick bra men idag när dom skulle dra ut min andra tand så gick det inte lika bra. Tanden ville liksom inte ut men till slut så fick hon ut den. Det gjorde absolut inte ont var ju helt bedövad. Den obehagliga med den här gången var att jag blödde 3 gånger mer än vad jag gjorde i måndag, och i måndags så blödde jag mycket.. så då kan ni förstå. Det är väldigt svårt att äta och så är jag jätte rädd att mat ska ramla ner i de djupa hålen och att mitt tandkött kanske blir inflamerad, eller infekterad.. What ever... Det var tydligen inte nog med att jag har ont i munnen utan jag fick även min underbara mens idag.. ironi.. och därmed den efterlängtade menstvärken... också ironi.. Men imorgon smäller det, imorgon ska jag belöna mig själv. Herrrrrrååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0