TRÖTT, ÄRENDEN, VÄDRET

TRÖTT - Idag känner jag mig extra trött. Att börja klockan åtta på en måndag måste ju vara det hemskaste som finns och inte nog med det så var den första lektionen Engelska B och vi hade hörförståelse i en evighet, jag slumrade till, och provet gick åt helvete. 

ÄRENDEN - Idag har jag för övrigt fullt upp. Måste springa på flera olika ärenden och jobbaste utav allt är att alla "ställen" ligger på helt olika ställen. Jag ska få en spruta hos Hälsovårdcentralen, fixa tid hos um, diskutera med försäkringskassan och om jag har tur så kanske jag hinner träna (kommer förmodligen ha för ont).

VÄDRET - Inte nog med att jag har fullt ös, så vill inte vädret samarbeta, det har snöat i tre dagar nu så man nästan fryser till döds när man går ut pga man tror att det ska vara någorlunda varmt ute och har på sig för lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0