sjuklingen


Hej och hå från sjukligen här ifrån. Hmmmmmm... Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har nu varit hemma tre dagar på rak pga har inte mått bra. Men idag fick jag pina mig iväg till stan för att ta farväl av min prins som åker och tävlar nu i helgen. Hämtade även ut bio biljetter och köpte mig en necessär. Jag träffade även Makda på stan vilket var super kul eftersom att jag inte träffat henne sen i sommras typ. 
Annars då? Jo då, har ångest över skolarbeten som jag aldrig lyckas börja med och så har jag ångest över att jag inte har kommit iväg till gymmet på två veckor nu. Sommaren är snart här och jag får inte ens på mig mina shorts! Satan i gatan. Jag kommer få gå naken i sommar. Inte nog med det, jag äter ju förfan söt saker hela tiden, köpte med mig en b&j idag när jag ändå var på stan. PT OCH LIVSCOACH SÖKES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0