fredag, lördag



Fredag
Vakna upp hos mannen, käkade frukost tillsammans. Sen cyklade jag hem till Hanna och sen cyklade vi vidare till Alborgen. Där blev vi indelade i grupper och jag hamna i samma grupp som Matilda, Samuel och Jonas och självklart så vann vår grupp som jag döpte till CoolKidz, vi vann ganska så överlägset. Billys panpizza-middag och sen bio tillsammans med mannen. Vi såg på Jägarna 2, skit bra om jag får säga det själv. Kan inte riktigt avgöra vilken av ettan eller tvåan som är bäst.

Lördag
Spenderade morgonen med mannen. Kollat på tv, chillat hur mycket som helst, gymmat med bästa Hanna och nu har jag käkat ihjäl mig, spyan liksom sitter i halsen och det är skit obehagligt. Ska spendera resten av min dag med Mina och natten spenderas nog med mannen som fulländar mitt liv. Btw, jag är fan förkyld. Lateroooo!

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh vad gullig du är, PUSS PÅREJ<3



Fy vad fin bild, trodde att det var weheartit eller något. Sparar i inspomapp!

2011-09-12 @ 16:53:07
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0