Dagens uppdrag

Skolan 8:00 till 11:45 var en enkel match. Första lektionen var spanska och andra filosofi. Jag borde faktiskt plugga idag men jag har varit helt psykiskt störd. Gjort kaffe åt mig själv som inte smaka... så värst bra... om man säger så. Just nu sitter jag med två flätor i håret och pappas gammeldags glasögon, Annie slängde kommentaren "Varför ser du ut som en tant för?".. Jo, för att jag är psykiskt störd. Jag behövde lite kärlek och ville verkligen få mitt paket. Hur löste jag detta? Jo, jag bad Annie om en kram och väntade otåligt på posten som kom klockan TRE, helt galet sent om ni frågar mig. Men nu så har det ÄNTLIGEN kommit så det ska hämtas ut lite senare idag och då ska jag även få mera kärlek av min älskade man som jag ska möta på stan, känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0