M Y N O S E



Jag var med om en liten olycka i Onsdags. Det hela började med att jag låg i sängen med min laptop i knät och var allmänt småsurig och så skulle min älskade man muntra upp mig så då kittlade han mig under fötterna så jag hoppade till och samtidigt som jag hoppade till så hoppade även min dator till och landade mitt på min näsa. Jag grät HURLÄNGESOMHELST. Och Filip fick extrema skuldkänslor (fast att han har svårt att erkänna det), den natten så vaknade jag upp flera gånger pga smärtan. Dagen efter fick jag tid hos Hälsovårdcentralen där dom tyckte att det kändes som ett hack på näsan. Dom skickade vidare mig till sjukhuset där jag fick tid dagen efter. Där kollade två doktorer på näsan och dom kom fram till att jag inte behövde någon operation. Näsan sitter varken lös eller snett och därför kan dom alltså inte operera den. Däremot så har min knöl blivit större sen innan smällen men förhoppningsvis så går den ner. Läkarna sa även att jag inte får anstränga mig och absolut inte vara med på idrotten i skolan eller styrketräna. Så det blir två slappa veckor man har framför sig och tills dess ska jag försöka blogga så mycket som möjligt. Visst är det bra? Alltså att jag ska blogga mer, inte att min näsa är större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0