A Boring Little List



Dagens humör:
Upp och ner, ner och upp!


Dagens mående:
Väntar på att något eller någon ska få mig att skratta


Dagens borde:
P-L-U-G-G-A, men jag kan ju aldrig lyfta på arslet och få saker gjorda


Dagens frisyr:
Tjena mittbena!


Dagens smink:
Inget smink


Dagens klädsel:
Tröja med skjorta under och svarta byxor


Dagens planer:
Kolla på film, gråta lite och somna tidigt


Dagens vill ha:
PENGAR I STORA LASS!!!


Dagens fundering:
Varför fryser jag om näsan hela tiden...?


Dagens beroende:
Glee och gossip girl


Dagens tråkigaste:
Allt


Dagens längtan:
Min pojkvän


Dagens superlängtan:
Till julafton, MIN FÖDELSEDAG och sommaren!


Dagens låt:
Om vingarna bär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0