skjut mig ett & skjut mig två


Idag hade jag min första dag på apun, det gick jättebra tycker jag. Tränade även efter jobbet, dock ett kort pass eftersom att jag var så trött.


Jag har känt mig lite nere idag, jag vet inte riktigt varför men jag skulle kunna tro att det har med min farfar att göra och min dåliga sömn men jag håller även på att bli sjuk och jag har en otrolig migrän. Nu ska jag ta mig en snabb dusch och kasta mig i sängen för lite big brother time, sen blir det att sova!

Hahahaha, jag kan inte låta bli att skratta när jag ser bilden, jag ser så grymt arg ut. Om blickar ändå kunde döda, då skulle jag dödat mig själv.. Hahaha.. Det är inte ens kul..

Kommentarer
Postat av: DAISY

Du är för gullig amadizzz, tack!!



Hahah åh vad söt tjej, och grymt fint hår?+!!

2011-03-30 @ 19:07:48
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0