I'm not gonna take it


Hade filmkväll/morgon med filip. Vi såg Halloween, Hata göteborg, Trassel, Stockholm båstad, Lars and the real girl, Rio och lite kommisarie späck. 2 timmars sömn och flera timmars degande och mys i sängen. Nu funderar jag på att röja lite i mitt rum och byta ut mina täcken till lite tunnare täcken eftersom att jag bor för tillfället i en bastu. Imorgon blir förhoppningsvis lite skola och sen jobb.
Vad kan jag mer berätta för er när jag väl är på gång med allt skrivande? Jo kanske att jag känner mig dö risig, mitt hår klarar inte av att vara ute i regnet (blir flottigt dirr) och att jag flagnar nå extremt på ansiktet.

Kommentarer
Postat av: sara

så jäääääävla snygg!!

2011-06-21 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0