fetaste brunchen, vad som händer idag, osv



Vakna kl 12 idag och hade missat frukosten men vaknade precis lagom till lunch. Vad har jag hunnit med än så länge? Kollat på tv, käkat 23st kakor, degat i sängen och nu så ska jag möta upp pappa och Kjell och fota möbler, middag efter det och sen träffa filip. 

Hur gör man för att övervinna sin blyghet? Jag hatar att vara blyg, det förstör verkligen allt för mig. Jag menar, jag kanske inte verkar så blyg men innerst inne så är det något som äter upp min magkänsla och får mig att bli obeskrivligt nervös, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Kommentarer
Postat av: Fani

oh vad gott det såg ut

2011-06-23 @ 14:16:25
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0