HÖRS OM 2 VECKOR!



Nu åker jag till bullen (åker dit varje år) med mami och syster, vi blir borta i ca 2 veckor. Pappa kommer också till bullen fast han ska bara stanna en vecka, men det bli ju inge röj om inte han är med, det fattar till och med mamma. Förhoppningsvis så kommer jag kunna blogga därifrån, jag/du/ni/vi får hålla tummarna. Jag ska iallafall sola, bada, umgås med family osv. Ska bli hur skönt som helst att komma bort men ändå lite tråkigt eftersom att jag inte får umgås med min bästa. 

HA DET BÄST NU HOMEDOGS! PUSSELIPUISSPUSSPUSSPUSSSPUSSPUSS!!!!

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh nej vad härligt! Du får ha det så himla fint och du måste uppdatera! <3

2011-07-18 @ 01:22:52
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Lina w

ÅÅÅH, du får ha det så jälva bra. Måste ses när du kommer hem sweeeetiee! PUSSS

2011-07-18 @ 21:27:03
Postat av: Mohamed

nuråååååå

2011-08-01 @ 19:03:17
URL: http://www.nattstad.se/mohamedtouzari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0