igår, idag & imorgon

Tjooooooooooooooo.

Igår hängde jag, filip, mimi, annie och julia på grönan. Förjävligt mycket folk och alldeles för långa köer men det blev å åka karuseller ändå, gick även spökhuset för första gången i mitt liv, det var rätt så LAME, inte läskigt alls. 

Idag så vakna jag upp brevid min älskade och "älskade", haha. Han började skolan idag så var tvungen att vakna tidigt, men jag vaknar ändå alltid tidigt så det gjorde mig ingenting. Sen träffade jag honom då han hade slutat, hängde lite på stan, käka lunch ute osv. Nu ska vi fixa popcorn eller havreflan till våran lilla movienight.

Imorgon börjar jag skolan. Det känns inte så jävla speciellt, ska bli skönt å träffa alla dom jag saknat och lite mindre kul å börja plugga. Senare ska jag träffa älskade igen, och på kvällen blir det förmodligen festligheter... 

Tjollahooooooopp!

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-20 @ 12:24:44
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0