EKO

Jag har som sagt ont överallt. Inte orkat med så mycket idag. Blev att städa hos farsan eftersom att vi ställde till med en liten röra igår kväll men så var det redan så stökigt hos pappa så jag ville vara lite snäll och städa hos honom och det har tagit mig hela dagen. Pappa kommer hem imorgon eller inatt, har saknat honom något otroligt, han är så himla härlig min pappa. Min mamma är också härlig hon med, förutom att hon tjatar.

Blä, jag har inte sovit mycket alls och jag håller på att falla ihop nu också. Vad ska jag ta mig till? Jo du amanda, kanske ett besök till sängen? Men jag har det skit stökigt i mitt rum och efter en hel dag hos pappa så orkar jag verkligen inte städa i mitt rum. Nu medans syrran är på hoffmaestro så sitter jag i slappa kläder och lider. Orkar verkligen inte göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0