Nu ska jag skärpa mig och bloggen!

Idag vakna jag upp med lite suddiga minnen från igår, ska se om det kommer upp några bilder på facebook för då kommer dom upp på bloggen också. Underbar kväll, först var det tårar och sen vart det rajtan med babyboy och boxarN. Ibland orkar jag inte med mig själv men jag ska ut och fota idag så idag blir det MINST 5 inlägg, om jag inte laddar upp 5 inlägg så får ni slå mig ok ok ok ok, jag är på dryg humör men ändå rastlös. Den här texten hänger liksom inte ihop men jag hänger liksom inte ihop med mig själv heller för den delen. Men blablabla och så vidare....

"scar, hänger du med ut seeeeeeeeen?"

Kommentarer
Postat av: HEJHEJEHEJHEEJEEJJ

VILL SE JACCKCKCKKAN PÅ !!!

2010-10-30 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0