sista svenska lektionen i år & knarkskola?

Gusten hit och Carlsson dit...
Skogsarne, skyttarne...

Känner mig som en livs levande rishög, luvan är över huvudet, mina ögon är röda och jag kan inte riktigt tänka klart. Fick gå i en meter snö idag, fullt med snö i skon hade jag efter det, det är kallt och jag fryser..

Har ju fått reda på att man tydligen går i en knarkskola, det är ju inte första gången tidningen delar ut titeln "knarkskola" till de skolar jag gått i. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är jävligt tråkigt att dom håller på att skriva sådär och kasta runt orden som om det inte betydde någonting. För det första så har dom inte riktigt gjort en "undersökning" utan dom frågade bara typ fyra pers som stod utanför skolan var av två av dom är nya i skolan (började för ca. 1 månad sedan). Och det jobbigaste måste nog vara när någon slänger en kommentar som "Jaha, så du går på en knarkskola?" eller "Knarkar du amanda?".. Fan vad less man kan bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0