glad eller ledsen

Jag vet inte om jag är glad att jag snart slutar skolan och ska få börja på en ny skola med en ny klass eller om jag är ledsen. Jag är nog mer ledsen eftersom att vi har så fina minnen tillsammans med klassen och vi har ju hållit ihop så jädrans länge. Men det ska ju bli skönt att slippa den skolan jag går i nu, dom man ogillar i skolan och det ska bli så himla skönt att få sommarlov och börja om på nytt, eller det är nog mer läskigt. Man kommer vara tvungen att passa in, man måste få folk att acceptera en, hitta nya vänner os.v. Men jag lär tänka positivt, det blir som ett äventyr. Jag kan både faila eller vinna. Blandade känslor i stora lass.

Kommentarer
Postat av: lisa

DU HAR ALLTID OSS TJEJER I BAKFICKAN VETTU!

2010-05-25 @ 14:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0