i've been a bad bad girl

Har inte skrivit på flera dagar eller uppdaterat på flera dagar. Andreas kom i fredags, åkte i morse pga. att min mamma hade sagt att man skulle ställa tillbaka klockan när man igentligen skulle ställa fram den så när vi kom ut ur duschen så trodde vi att klockan var 5 fast sen efter att vi hade kollat igenom både tv och dator så såg vi att klockan var 7 och att Andreas just hade missat tåget. Han fick massa skäll av både hans mamma & lärare, självklart så är det min mammas fel så jag förstår inte riktigt varför han tar skulden på sig..

Aja, sitter med huvudvärk och är helt sömnig. Men innan jag sover middag så tänker jag ladda upp lite hade jag tänkt. SO HERE IT COMES!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0