IGÅR

Hade skolavslutning 13:00. Det var svårt att se nästan alla gråta men vad förväntade jag mig? Efter det så åt jag, pappa, Silvia & Eva på MAX.
Sen var det hem och chilla och sen runt 7 tiden så stack jag och Silvia till bussen och träffade Makda, Victor, Niklas och John på bussen. Alla från klassen var där utom 5st men dom har inte varit delaktiga några andra gånger så nu vet man vart man har dom. Vi hade iallafall roligt, vi hade kubbtunering, grillade, tjockade oss, sprang runt, pratade och bara var.
Runt 22:00 tog alla bussen hem förutom jag. Då gick jag och Malin hem till Sofia och där åt vi popcorn, drack bubbelvatten och kollade på bilder, super trevligt!
Runt 01:00 tiden så stack jag för att ta bussen och Malin följde med mig till busstationen men bussen kom aldrig så vi gick till Konsum och kollade om bussen var där men det var den inte. Men det stod N vilket står får nattrafik men så läste vi vad N stod för och det var nattrafik som endast går på helgdagar och helger så då gick det åt helvetet. Men så sa Malin att jag kunde ta hennes cykel så jag kunde cykla hem men just då ringde pappa och sa att han skulle beställa taxi. Så då tog jag farväl av Malin och stod och väntade vid statoil i drygt en kvart och sen bar det äntligen hemmåt. Sen var det bara att borsta tänderna, klä av sig och ta bort allt smink och sen sov man som en stock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0