igår & idag

Igår:
Andreas jobbade från 10:00 - 23:00.
Jag vaknade kl 12, åt frukost sen minigolf med hans två bröder, när vi kom hem så kollade vi i rekord böckerna och sen åt vi, efter att vi hade ätit så spelade vi buzz och efter det bakade vi både Sverigekaka och chokladbollar sen kollade vi på alvin och gänget och sedan spelade vi Wii sport resort eller vad det heter och sen kom Andreas hem och då satt vi och pratade och myste.

Idag:
Jag och Andreas vaknade kl 12 så då tog jag en dusch och sen kom Robin och då gick vi ner till stan och köpte bio biljetter och så fikade vi sen kl 15:30 så gick vi och såg Eclipse. Sen gick vi hem till Andreas igen och spelade buzz, sen så gick vi ut och Andreas åt sen stack vi hem till Näkne för att Joel och han skulle beställa tåg biljetter till festival men iallafall så stack vi till McDonalds sen så spelade dom volleyboll utanför Joel och sen stack vi till Statoil jag, Andreas och Robin och sen stack Robin och nu sitter Andreas vid sin dator och spelar och jag på deras bärbara. Så tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0