En anledning varför jag mår så dåligt:

Jag vet att ni kommer att tycka att jag är patetisk efter att jag har skrivit detta men jag orkar verkligen inte må dåligt längre.

Jag trivs inte i mig själv. Igår när jag skulle ut med tjejerna så hade vi alla bestämt att vi skulle vara fixade. Jag stod i över en timme och testade hur mycket kläder som helst, JAG FÅR INTE ENS PÅ MIG NÅGOT LÄNGRE! Jag har blivit så jävla fet och jag mår så jävla dåligt pågrund av det. Det är fan inte kul att försöka ta på sig ett par shorts som alltid har varit förstora för en och nu när man testar dom så får man inte ens på sig dom, kan inte hjälpa att mina tårar faller och att jag känner mig så ful. Ni kanske inte har märkt det men jag som alltid ser mig själv i spegeln ser det, jag har aldrig varit så här fet. Vet inte heller vad jag ska göra eftersom att jag har svårt att gå ner i vikt men jag vill verkligen inte leva så här, jag vill inte må dåligt utav att leva. Jag har aldrig liksom sportat och jag har hur dålig kondis som helst för den delen. Jag har till och med slutat fixa mig, jag bryr mig inte om mig själv längre. Det var det här jag alltid varit rädd för att ska hända. Behövde bara få ut lite av mina flera miljontals känslor som jag har kännt den senaste tiden.


Kommentarer
Postat av: sofia

men lilla gumman. du är perfekt som du är! <3

2010-06-05 @ 11:46:39
URL: http://slindqvist.blogg.se/
Postat av: malin

Men amanda, din kropp är ju helt perfekt. du är hur fin som helst tjejen, verkligen<3

2010-06-05 @ 15:34:10
URL: http://maalinsundin.blogg.se/
Postat av: silvia

din kropp är jätte fin ju! du vet att du kan smsa/ringa när som helst om du behöver snacka<3

2010-06-06 @ 00:58:33
Postat av: evelina

men lilla amanda du anar inte hur fin din kropp är! <3

2010-06-06 @ 07:09:07
URL: http://evelinasjodin.blogg.se/
Postat av: lisaaaaaaaa

NEJ TJEJEN! SKÄRP DEJ, NU BLIR JAG ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du fattar inte hur otroligt vacker du är! DU ÄR VERKLIGEN DET AMANDA! var stolt över dig själv, det är bara fint med kurvor OCH DU ÄR INTE FET! du är kvinnlig och HUUR vacker och fin som helst! punkt slut

2010-06-06 @ 12:30:00
Postat av: Makda

Amanda , du är en vacker kvinna som borde vara stolt över din snygga kropp!! vi får prata imorgon pusssssssss

2010-06-06 @ 17:53:01
Postat av: Andreas :D

Älskling, Du har mig och så har du massor av kompisar, kolla på alla kommentarer, Du är helt perfekt som du är och du är mitt allt. Du är det finaste som finns? Det ända som du behöver vara ledsen över är att din Pojkvän är sjukt snygg o sånt xD skojade :). Jag älskar dig och du är helt perfekt älskling! Du är inte fet och säg inte att ditt liv är dåligt, för jag tycker du har ett bra liv och om du har ett dåligt liv, är jag inte bra att vara tsm med då? Jag äklskar díg som fan och jag vet att du älskar mig, Vi pratar hela tiden och vi kan säga allt till varandra och det vet du så som jag! <3 Amanda and Andreas Now and Forever<3

2010-06-07 @ 02:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0