igår kväll & imorse

Igår kväll så vart det ett oväntat snöbolls krig på stan. David ringde mig och så träffade jag honom, Max och Ullis vid tågstationen sen hade David brottom till bussen så jag, Max & Ullis fortsatt snöbolls kriget. Sen så var vi så kalla så vi stack hem till Ullis och pratade. Drog hem runt halv ett för att prata med älskling och duscha.

Imorse så vaknade jag halv sju för att hinna packa för att jag skulle nämligen till Linköping, det var verkligen helt oväntat. Iallafall så åkte tåget runt 09:00 och sen så var den framme runt 13:00. När jag hade gått av så upptäckte jag att jag hade glömt mina vantar i tåget så jag gick in igen och då hade dom visst bytt vagn nummer så jag hamnade på fel vagn och det var helt tomt på tåget och så började tåget åka. Jag fick panik och inte ens Andreas som stog på andra sidan kunde öppna och dom som stog runt honom skrattade. Jag tryckte verkligen på varenda knapp jag kunde hitta sen så hitta jag en "Emergency telephone" så tryckte jag på knappen så fick jag prata med han som körde som hann stanna innan vi hann lämna Linköping central. Aja. Nu sitter jag iallafall här med älskling och vi har haft det chill & mys. SEE YOU GUYS TOMORROW!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0