RASTLÖS SOM TUSAN

Sitter och lyssnar på lady gaga och är nästan påväg att gråta. Jag har inte gjort ett piss idag förutom att sitta framför datorn. Känner mig helt förstörd, har velat gå ut på promenad hela dagen men inte haft någon att gå ut med. Jag har alltid varit så rastlös efter skolan och hur kommer det bli i helgen? Om jag är rastlös då också så tänker jag gå på bio själv eller något. Men varför håller jag på att bruta ihop? Ja det är underbart att tycka synd om sig själv och gråta ut och känna sig så jävla äcklig och så men är det så det är nu eller är det annorlunda nu?

Kommentarer
Postat av: silvia

du kan ju alltid höra av dig om du vill göra nåt..

2010-08-26 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0