H-E-M-M-A

Eller har varit det i drygt 50-60 minuter. Känns som bra mycket mindre men det är svårt när jag har en klocka framför mig. Som sagt, jag skämmer ut mig hela tiden och det kommer att bli svårt att få så många personer som möjligt i klassen att tycka om mig. Igentligen är jag helt slut i kroppen, jag kan inte sova på nätterna. Istället så ligger jag helt svettig i min säng, helt nervös, rädd och jag förstår inte ens varför. Det känns liksom som att det är någon som kollar på mig, jag måste vara helt störd för varje gång jag kollar så står det aldrig någon eller något där. Fan för min sömn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jag som tittar på dig

2010-08-24 @ 20:15:49
Postat av: Anonym

im too fast for you

2010-08-24 @ 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0