JAG ORKAR INTE MER

Jag är absolut ingen blogg-människa. Jag orkar verkligen inte ta mig ut och fota. Fast jag kanske borde göra det nu? Bara ta några random pictures typ. Det skadar ju inte mig det inte, fast jag orkar ju verkligen inte ta på mig skorna vilket är det jobbigaste.

Jag orkar inte ens fixa mig på dagarna, det blir att kasta på sig det första man ser och sen kepsen. Jag är sliten och längtar efter sommaren, längtar efter värme och sol. Mobilen är paj, min hals är fucked up, mitt hår är trist, det händer aldrig något i mitt liv och jag är pank. Inte undra på varför jag är som jag är. Får se om ens kameran funkar efter att jag tappade den några gånger igår. Allt är katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0