hello red girl




var nyss nere och solade men for det mesta so var jag i vattnet och ''lekte'' med min kusin, annie var ockso med en stund men hon blev so sur po slutet for att hon tyckte att vi var so DRYGA. ENLIGT HENNE JA.. men det ar inte varje dag man ar nere po stranden och har med sig EN luftmadrass som alla ska forsoka satta sig po (skit svort), annars so var det so att jag blev rod och snart blir det dusch. Annie sitter och dricker isvatten topless om nogon undrade, kanske nogon beundrare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR :D xD

varför åka till bulgarien när man kan steka hemma? ;o

2009-07-23 @ 17:04:28
Postat av: Max

jag bara undrar, vad är det på den första bilden? xD

2009-07-23 @ 17:17:25
Postat av: silvia

ÄLSKAR DITT HÅR!!!!

2009-07-25 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0